Transformeer jouw workforce tot een dreamforce

Workforce enablement

De wensen van jouw medewerkers veranderen met de dag. Dan willen ze weer thuis werken en dan weer ergens onderweg. De applicaties en devices die ze gisteren gebruikten zijn vandaag alweer ouderwets. Met Workforce Enablement beweeg je constant mee met de wensen van jouw personeel.

Samen kijken naar mogelijkheden?

Werknemers tevreden houden, door met ze mee te bewegen

Workforce Enablement heeft grote invloed op de tevredenheid van jouw personeel. Onderzoek toont aan dat tevreden werknemers vervolgens zorgen voor 81% hogere klanttevredenheid. En dat ripple effect gaat nog verder; want organisaties die vooroplopen in klanttevredenheid groeien ook het hardst. Wij hebben voor elk vraagstuk de juiste oplossing.

Digitale transformatie

 

Survival of the fittest: al jouw mensen en systemen in topconditie met no-code.
Digitale transformatie staat bij elke organisatie bovenaan de agenda. Maar waar hebben we het dan precies over? Wat betekent het voor jouw organisatie? En hoe pak je het succesvol aan?

Download e-book

Onderzoekers weten hoe je werknemers tevreden houdt:

  • Productiviteit; jouw werk af kunnen krijgen.
  • Faciliteren; steun krijgen van jouw organisatie om te focussen op jouw werk.
  • Connecten; nauw contact hebben met jouw werk, jouw collega’s en jouw klanten.

Deze drie doelen kun je bereiken met IT Service Management. Door op het juiste moment de juiste tools en de juiste service te bieden, vergroot je namelijk niet alleen de productiviteit van je werknemers, maar ook de tevredenheid.

De technologie om overal en altijd te werken

Technologie kan jouw workforce een flinke boost geven, maar het kan het ook verstoren. Om jouw workforce te versterken met IT Service Management zijn dit de belangrijkste tools: 

  • Digitaal werken in de cloud. Zodat jouw werknemers de vrijheid hebben om overal en op elk moment te werken.
  • Bring Your Own Device. Steeds meer mensen werken met hun eigen devices en eigen applicaties. De vraag is niet meer of je dit gaat ondersteunen, maar hoe. 
  • Heldere service portfolio’s. Met vrijheid voor jouw werknemers om te kiezen uit een catalogus met services. En met veiligheid voor jouw IT-afdeling om de controle te houden over alle services.

Zo kan Holygrow je helpen met Workforce Enablement

  • Innovatieve applicaties voor roosters en werkbriefjes
  • Ondersteunende applicaties voor sales, point of sale en Quotation Management
  • Ondersteunende logistieke applicaties voor personeel dat veel onderweg is
  • Het managen van je vendors, franchises en distributeurs
  • Ondersteunende applicaties voor het management
  • Educatieve applicaties, bijvoorbeeld voor Continuous Training
  • Systemen en processen rondom kwaliteit; zowel on-site als off-site
  • Applicaties voor de bedrijfskritische data
  • Applicaties voor een mentorprogramma voor jouw werknemers
  • Applicaties voor het verbeteren van de productiviteit
  • Case management om processen te bewaken

Processen die gericht zijn op klanttevredenheid

Het einddoel van Workforce Enablement is klanttevredenheid. Om inzicht te krijgen in klanttevredenheid, dien je processen te bouwen op drie pijlers: 

  • De wensen en eisen van jouw klanten. Die vormen namelijk de basis van jouw complete service portfolio. Met persona’s en klantreizen krijg je het inzicht dat je nodig hebt.

  • KPI’s en rapporten die focussen op klanttevredenheid. Deze KPI’s gaan hand in hand met jouw  SLA’s en met de verslagen van telefoongesprekken met jouw klanten. 

  • Een portal met service tools. Door informatie en tools aan te bieden via een portal kunnen werknemers zelf thuis hun eigen IT-problemen oplossen.

Afdelingen samen laten werken met Enterprise Service Management

Geef jouw werknemers de allerbeste werkomgeving denkbaar. Zodat zij zich nóg beter kunnen focussen op hun werk.

Laat jouw IT-, HR- en Facility-afdelingen samenwerken met ESM; Enterprise Service Management (ESM). Door jouw personeel één portal te geven voor alle vragen. Of door alle afdelingen met dezelfde tools en processen te laten werken. Met ESM zullen werknemers nooit meer twijfelen of zij IT of Facility moeten bellen. En met één gedeelde servicedesk geef je al jouw werknemers ongelofelijk veel ondersteuning.

Afspreken?

Neem contact op

Wie wij zijn: een team van business analisten, designers en engineers. Waar wij goed in zijn: complexe, bedrijfskritische processen vertalen naar simpele, digitale oplossingen. Waar wij blij van worden: tevreden klanten en spijkers met koppen slaan. Dus... koffie doen?

Neem contact op