Transformeer jouw workforce tot een dreamforce

Workforce enablement

De wensen van je medewerkers veranderen met de dag. Dan willen ze weer thuis werken en dan weer ergens onderweg. De applicaties en devices die ze gisteren gebruikten zijn vandaag alweer ouderwets. Met Workforce Enablement beweeg je constant mee met de wensen van je personeel.

Samen kijken naar mogelijkheden?

Werknemers tevreden houden, door met ze mee te bewegen

Workforce Enablement heeft grote invloed op de tevredenheid van je personeel. Onderzoek toont aan dat tevreden werknemers vervolgens zorgen voor 81% hogere klanttevredenheid. En dat ripple effect gaat nog verder; want organisaties die vooroplopen in klanttevredenheid groeien ook het hardst. Wij hebben voor elk vraagstuk de juiste oplossing.

Onderzoekers weten hoe je werknemers tevreden houdt:

  • Productiviteit; je werk af kunnen krijgen.
  • Faciliteren; steun krijgen van je organisatie om te focussen op je werk.
  • Connecten; nauw contact hebben met je werk, je collega’s en je klanten.

Deze drie doelen kun je bereiken met IT Service Management. Door op het juiste moment de juiste tools en de juiste service te bieden, vergroot je namelijk niet alleen de productiviteit van je werknemers, maar ook de tevredenheid.

De technologie om overal en altijd te werken

Technologie kan je workforce een flinke boost geven. Maar het kan het ook verstoren. Om je workforce te versterken met IT Service Management zijn dit de belangrijkste tools: 

  • Digitaal werken in de cloud. Zodat je werknemers de vrijheid hebben om overal en op elk moment te werken.
  • Bring Your Own Device. Steeds meer mensen werken met hun eigen devices en eigen applicaties. De vraag is niet meer of je dit gaat ondersteunen, maar hoe. 
  • Heldere service portfolio’s. Met vrijheid voor je werknemers om te kiezen uit een catalogus met services. En met veiligheid voor je IT-afdeling om de controle te houden over alle services.

Zo kan Holygrow je helpen met Workforce Enablement

  • Innovatieve applicaties voor roosters en werkbriefjes
  • Ondersteunende applicaties voor sales, point of sale en Quotation Management
  • Ondersteunende logistieke applicaties voor personeel dat veel onderweg is
  • Het managen van je vendors, franchises en distributeurs
  • Ondersteunende applicaties voor het management
  • Educatieve applicaties, bijvoorbeeld voor Continuous Training
  • Systemen en processen rondom kwaliteit; zowel on-site als off-site
  • Applicaties voor je bedrijfskritische data
  • Applicaties voor een mentorprogramma voor je werknemers
  • Applicaties voor het verbeteren van je productiviteit
  • Case management om processen te bewaken

Processen die gericht zijn op klanttevredenheid

Het einddoel van Workforce Enablement is klanttevredenheid. Om inzicht te krijgen in klanttevredenheid, dien je processen te bouwen op drie pijlers: 

  • De wensen en eisen van je klanten. Die vormen namelijk de basis van je complete service portfolio. Met persona’s en klantreizen krijg je het inzicht dat je nodig hebt.

  • KPI’s en rapporten die focussen op klanttevredenheid. Deze KPI’s gaan hand in hand met je SLA’s en met de verslagen van telefoongesprekken met je klanten. 

  • Een portal met service tools. Door informatie en tools aan te bieden via een portal kunnen werknemers zelf thuis hun eigen IT-problemen oplossen.

Afdelingen samen laten werken met Enterprise Service Management

Geef je werknemers de allerbeste werkomgeving denkbaar. Zodat ze zich nóg beter kunnen focussen op hun werk.

Laat je IT-, HR- en Facility-afdelingen samenwerken met ESM; Enterprise Service Management (ESM). Door je personeel één portal te geven voor alle vragen. Of door alle afdelingen met dezelfde tools en processen te laten werken. Met ESM zullen werknemers nooit meer twijfelen of ze IT of Facility moeten bellen. En met één gedeelde servicedesk geef je al je werknemers ongelofelijk veel ondersteuning.

Download onze whitepaper

 

In deze whitepaper leggen we alles uit wat er te weten valt over no-code. Het biedt de oplossing om digitalisering van bedrijfsprocessen te optimaliseren en automatiseren. Het gaat over snelle digitale innovatie en de kracht in handen geven van de organisatie. Download de whitepaper en ontdek hoe no-code jouw bedrijf kan verbeteren.

 
Download

Afspreken?

NEEM CONTACT MET EWOUD OP!

Wie we zijn: een team van business analisten, designers en engineers. Waar we goed in zijn: complexe, bedrijfskritische processen vertalen naar simpele, digitale oplossingen. Waar we blij van worden: tevreden klanten en spijkers met koppen slaan. Dus... koffie doen?

Neem contact op