Bring

Binnen 3 weken geautomatiseerde facturatie software

Holygrow heeft de wens van Bring ontwikkelt, een webapplicatie die het gehele factuur administratie proces ondersteund en automatiseert. Elk factuur wordt geregistreerd en bijgehouden in het systeem. Vanaf nu is het mogelijk om naadloos de API mogelijkheden op alle systemen toe te passen.

Deliverables

Digital Strategy, UX & UI, Development

Technology

Betty Blocks

Industry

Logistics and supply chain

Over Bring

Bring (onderdeel van de Norway Post) heeft vestigingen in Scandinavië, Benelux, Engeland, Frankrijk en China. De organisatie heeft uitstekende mogelijkheden voor wegtransport, spoorvervoer, luchtvracht en zeevracht. Bring wil een grote, goede en betrouwbare speler zijn op de hele (Noord-) Europese transportmarkt.

De organisatie biedt vele mogelijkheden aan voor groupage, deelladingen en complete vrachten binnen Europa. Dankzij eigen kantoren en strategische partners in het buitenland beschikken zij over een uitgebreide logistieke infrastructuur.

Bring in cijfers.

82

Vestigingen

33 jaar

Ervaring

2500+

Medewerkers

Uitdaging

Er werd gebruik gemaakt van twee verschillende factuurstromen, overhead- en transportfacturen. Waarbij er nog veel handmatige activiteiten plaats moesten vinden per factuur, zonder een centrale aansturing van een controle. Echter verliep de samenwerking met andere systemen om facturen automatisch in te lezen erg moeizaam. De uitdaging voor Holygrow was om een volledig geautomatiseerde factuurverwerking te ontwikkelen, van begin tot eind, zonder manuele tussenkomst!

Fast.Agile.Easy.

Bring heeft voor op het langere termijn meerdere software gerelateerde projecten staan gepland. Om te voorkomen dat ieder project bij een andere leverancier werd ontwikkeld, waren zij opzoek naar een partij die hen kon helpen op al deze vlakken. Bring is van mening dat ze dit kunnen realiseren met Holygrow en het Betty Blocks platform.

Oplossing

Holygrow heeft voorgesteld om een volledig geïntegreerd platform in te richten ter ondersteuning van de verwerking van de inkoopfacturen. Het platform ondersteunt de gehele workflow en houdt alle betrokkenen op de hoogte van de status. De oplossing is naadloos gekoppeld met de API mogelijkheden die toepasbaar zijn op alle systemen, ook bij eventuele nieuwe software ontwikkelingen. Kortom, het is future proof!

Resultaat

Binnen 3 weken tijd is er een volledig geïntegreerd platform ingericht ter ondersteuning van de verwerking van inkoopfacturen. Wat dat gaat opleveren? Snellere factuurverwerking, minder handmatig werk, betere communicatie, meer tijdwinst en betere inzichten in de financiën.

De samenwerking was erg prettig, snel en toegankelijk voor niet IT-personeel. Dit is ook de reden dat wij direct zijn gestart met een tweede applicatie ontwikkeling. Deze toezegging is al gedaan voordat het eerste project was afgerond, we hadden en hebben nog steeds erg veel vertrouwen in de mogelijkheden van HolyGrow - Alvin van Loon

Ontdek onze cases.

Bekijk alle cases
Bekijk alle cases

Jouw uitdaging bespreken?

Neem contact met ewoud op

Wie we zijn: een team van business analisten, designers en engineers. Waar we goed in zijn: complexe, bedrijfskritische processen vertalen naar simpele, digitale oplossingen. Waar we blij van worden: tevreden klanten en spijkers met koppen slaan. Dus... koffie doen?

Neem contact op