Bring

Excellente customer experience met ons digitale klantportaal

Holygrow heeft een online omgeving ingericht voor de klanten van Bring. Dit platform geeft de klant een beter inzicht in alle benodigde informatie en stelt de klant in staat om zelf transportkosten te berekenen en zendingen te boeken.

Deliverables

Digital Strategy, UX & UI, Development

Technology

Betty Blocks

Industry

Logistics and supply chain

Over Bring

Bring (onderdeel van de Norway Post) heeft vestigingen in Scandinavië, Benelux, Engeland, Frankrijk en China. De organisatie heeft uitstekende mogelijkheden voor wegtransport, spoorvervoer, luchtvracht en zeevracht. Bring wil een grote, goede en betrouwbare speler zijn op de hele (Noord-) Europese transportmarkt.

De organisatie biedt vele mogelijkheden aan voor groupage, deelladingen en complete vrachten binnen Europa. Dankzij eigen kantoren en strategische partners in het buitenland beschikken zij over een uitgebreide logistieke infrastructuur.

Bring in cijfers.

50+

Actieve gebruikers

1500+

Zendingen via het

portaal per jaar

100+

groupage ritten

per week

Uitdaging

Bring werkte met een omgeving waar nog steeds erg veel tijdrovend handmatig werk werd verricht bij het invoeren van de zendingen. De omgeving was niet schaalbaar, aanpassingen konden zelf niet doorgevoerd worden en kostte veel tijd en middelen. De klant zelf beschikte over weinig account-informatie waardoor er veel druk op de klantenservice lag.

Resultaat

Binnen 3 weken tijd is er een volledig geïntegreerd platform ingericht ter ondersteuning van de verwerking van inkoopfacturen. Wat dat gaat opleveren? Snellere factuurverwerking, minder handmatig werk, betere communicatie, meer tijdwinst en betere inzichten in de financiën.

Meer informatie voor de klant

Klant kan zelf tarieven berekenen

Klant kan zelf zendingen boeken

Eenvoudig speciale offertes maken

Minder druk op de klantenservice

Fast.Agile.Easy.

Bring heeft voor op het langere termijn meerdere software gerelateerde projecten staan gepland. Om te voorkomen dat ieder project bij een andere leverancier werd ontwikkeld, waren zij opzoek naar een partij die hen kon helpen op al deze vlakken. Bring is van mening dat ze dit kunnen realiseren met Holygrow en het Betty Blocks platform.

Oplossing

Samen met Bring hebben we een digitaal klantportaal gemaakt wat de klant met de juiste informatie voorziet. De klant kan zijn eigen profiel inzien, heeft inzicht in alle zendingen en kan zelf eenvoudig een zending boeken met actuele tarieven en aanvullende informatie. Middels de chat in het portaal kan de klant direct in contact komen met de klantenservice. Bring kan via het portaal klanten informeren over het laatste belangrijke nieuws.

De actuele status en alle bijbehorende documenten (labels, douanedocument, afleverbewijs, etc) vindt men in een overzichtelijk dashboard. Het overzicht van de zendingen is ook als Excel bestand te downloaden. Dit alles in een fris en nieuw design, geheel in de stijl van Bring Benelux.

Resultaat

Binnen 3 weken tijd is er een volledig geïntegreerd platform ingericht ter ondersteuning van de verwerking van inkoopfacturen. Wat dat gaat opleveren? Snellere factuurverwerking, minder handmatig werk, betere communicatie, meer tijdwinst en betere inzichten in de financiën.

Resultaat

Een toekomstbestendig portaal voor zowel Bring als de klanten van Bring met een excellente customer experience. Door het gebruiksgemak ontstaat er minder druk op de klantenservice en kan er efficiënt gewerkt worden. Door de keuze van het no-code platform van Betty Blocks is het mogelijk om zelf eenvoudig en snel door te ontwikkelen bij nieuwe wensen.

Beloofd is beloofd

Meer informatie voor de klant

Klant kan zelf tarieven berekenen

Klant kan zelf zendingen boeken

Eenvoudig speciale offertes maken

Minder druk op de klantenservice

Het contact met Holygrow was vanaf dag één goed. Zij hebben veel IT-kennis en denken mee met het vinden van klantvriendelijke oplossingen. Gedurende het ontwikkelproces zijn er meerdere sprints, waarbij wij als opdrachtgever worden geüpdate over de nieuwe ontwikkelingen. Op- en aanmerkingen worden snel verwerkt. Wij zijn dan ook tevreden over het eindproduct en het kan ook niet anders dat de gebruikers (onze klanten) dat ook zullen zijn.


- Marcel 't Hart

Bring Video

Ontdek onze cases.

Bekijk alle cases
Bekijk alle cases

Jouw uitdaging bespreken?

neem contact met ewoud op

Wie we zijn: een team van business analisten, designers en engineers. Waar we goed in zijn: complexe, bedrijfskritische processen vertalen naar simpele, digitale oplossingen. Waar we blij van worden: tevreden klanten en spijkers met koppen slaan. Dus... koffie doen?

Neem contact op